Ineta Kona – maģistrs pedagoģijā ( 12 gadu pieredze kā skolotājai) LU mākslas apakšnozarē – pedagoģijā un mākslas vēsturē; bakalaurs psiholoģijā ( 8 gadu pieredze kā psihologam/ konsultantam darbā ar bērniem, pusaudžiem uzvedības traucējumu korekcija, spēju un talantu diagnostika, karjeras plānošana vidusskolēniem, ģimenes attiecību problēmu risināšana, personības pašaktualizācija ) Divu gadu studijas RSU Māszinību fakultātes Mākslas terapijas akadēmiskās skolas maģistratūrā. Kopš 2013. gada sertificēta transpersonālā psihoterapeite. Vadu seminārus un sniedzu psihologa konsultācijas kopš 2006. gada. Mana pārliecība, ka svarīgākais personības pašaktualizacijā ir radīšanas process un pozitīvā saskarsme, radoša cilvēka personības mācību procesa mērķis skolā – iepazīt sevi kā personību, radoša vide – drošība un pašrealizācijas brīvība. Tas ir: atbalstīt un attīstīt ideju par savu vēlamo „ES” un iespēja to realizēt visas dzīves laikā, kas arī kalpo kā mācīšanās mūža garumā motivējošais faktors. Šis nav ģenerālmēģinājums – dzīve jau notiek tieši šajā mirklī.
Latvijas Transpersonālās psiholoģijas profesionālā asociācija
http://www.transpersonal.lv/index.php/lv/
Transpersonālās Izglītības Institūts
www.transpersonalaizglitiba.lv